Tuesday, 18 June 2013

Bukan Jodoh Kita

Betul la ap yang orang dolu dolu kate kan...Kalau dah jodoh jaoh macam mane pun tetap bersama...andai memang ditakdirkn untuk tidak bersama dekat macam mane skli pun pasti tidak akan bersama... itulah yang aku alami...

kekasih hati merajuk hilang entah ke mane..entah apa dan di mana silap ny...tidak ku ketahui....aku tau berpisah ny kita kali ini tak kan mungkin bersama kembali...

walau aku meneteskan air mata darah sekalipun ko tetap takkan kembali....damailah engkau wahai kekasih hati walau di mana jua kau berada...ku redha dengan permergian mu.......

walaupun dirimu bukan la seperti yang lain yang mempunyai segalanya namun aku masih setia bersama mu sehingga ke hari ini...namun kau yang pergi meninggalkan ku yang sentiasa setia kepada mu...aku pasrah...ok sudah la cik ummi..bermadah helah pulak...sakit mate ngan hati orang yang bace nukilan yang entah pape tu...

ni bukan la story ditinggalkan kekasih pun sebenarny...saja nak try mane la tau boleh jadi penulis novel ke...boleh la hantar karya ke alaf21 t..ececece perasan sangat...macam ad je yang nk bace novel tu t...hahaha...sila hantuk kepala kat dinding tu bagi sedor sikit...hahah

tapi  hari ni memang betul takde rezeki betul...fon kesayangan hilang..maybe tercicir mase bawak moto...sedih betul...so korang dont be careless like me..!! 



ni la kekasih hati yang merajuk membawa diri entah kemana...sob3


nokia
Google Oppa

 mesti korang menyampahkan..haha...pasal fon cabuk camni pun nak kecoh.... :p


2 comments :

  1. Ciannyee. Cane boleh hilang tu? So sekarang da jumpa balik?

    ReplyDelete